måndag 23 februari 2009

Men, det här är ju helt omöjligt. Här sitter jag med massor med energi och massa tankar på många olika saker jag skulle kunna göra. På bara några timmar har jag lyckats köra varenda av dessa tankar i botten. Föreläsningarna jag ville lyssna på vägrar fungera på alla datorer jag hittar, för att skriva uppgiften jag tänkte göra behöver jag läsa en bok jag inte har, för att städa behöver jag, hm... okej, det kanske jag inte kan skylla på någon, men det är något som gör det svårt att eller helt omöjligt att lyckas städa, min lön har försvunnit ut i tomheten och vägrar infinna sig på mitt konto, mitt öra gör jätteont och hunden har försvunnit, jag har inte pratat med folk jag borde prata med och jag har fortfarande inte skaffat mig ett jobb, jag har en finne och jag har inte tränat sen jag blev sjuk, jag känner att jag inte kan göra någonting rätt, inte någonting rätt någonstans. Förutom kanske något, jag hoppas jag gör något rätt. För jag är lite glad ändå.

Inga kommentarer: