onsdag 23 september 2009

Jag är inte en så jätteorganiserad människa. Jag hade faktiskt allting under kontroll. Uppgifterna var inlämnade i tid och jag hade gott om tid att göra den sista uppgiften. Igår tyckte jag att jag hade koll på den med. Och slappnade av.
Nu börjar inlämningstiden att närma sig. Jag har satt min egen deadline till klockan 13.00 i morgon. Två timmar innan den riktiga deadlinen. Jag har planerat att skriva hela dagen idag och gå till skolan tidigt i morgon och fila det sista där. Tänk, det är nog första gången någonsin jag tänkt att jag skulle gå till skolan och använda mig av deras datorer. Men nu är det bara det att här har ingenting blivit skrivet. Jag slappnade av alldeles för tidigt. Och har ingenting skrivet. Jag kommer få sitta uppe hela natten. Jag förstår mig inte på kreativitet.
Det är helt annorlunda från att sitta och plugga sin bok som man ska kunna på tentadagen. Nu fick jag massa damm i mitt öga.
Det är svårt att vara producerande. Det är svårt att bara vara. Varför ska man så mycket?

Inga kommentarer: