tisdag 27 oktober 2009

Jag lever på mögelost. Det är det enda som går att äta. Och kidney bönor. Sen är det stopp. Inget godis. Inget socker. Inget annat än mögelost.
Idag tog jag en tidig buss ut till återvinningscentralen för att göra min intervju. Det var roligt. Jag blir alltid helt lyrisk när jag hälsar på ställen där dom håller på med återvinning. Det slutar alltid med att jag vill jobba där. Tänk att få gå runt utomhus hela dagarna. Tänk att se till så saker och ting hamnar rätt. Åh vad jag älskar ordning och reda.
Kanske att det fina vädret har något med mitt glada humör att göra. Eller är är det bara återvinning. Men ja, jag är glad. Och nu ska jag piffa lite med InDesign. Det är otroligt roligt. Borde skriva mitt reportage också. Lite panik till så blir det här nog ett mycket bra reportage.

Inga kommentarer: