onsdag 25 mars 2009

Det här är ju helt otroligt! Jag är glad! Riktigt superglad! Orden bara flyger ur mig och sammanhangen bara blir synliga. Att skriva tenta är otroligt roligt. Jag vill bli ideolog. Eller kanske filosof, historiker? Jag vill alltid skriva jämförelser där allting är rätt och ingenting är fel, så länge man har ett argument. När det väl klickar så är det ju som positiv förstärkning. Jag tillför ett klick i huvudet och sannolikheten att jag kommer fortsätta att skriva på tentan ökar. Haha. Usch, jag är miljöskadad. Vad händer om man kommer in en positiv förstärknings spiral? Sannolikheten för att jag skulle skiva mer på tentan ökar och ökar för varje klick. Det kanske skulle betyda att jag faktiskt blev färdig med den. Inte lite illa det inte. Och inte nog med att det inte är illa, det här är första gången som jag faktiskt inte slutar skriva för att jag kommit upp i minsta godkända ord mängd, jag är uppe i över 600 ord fast jag bara behöver skriva 500. Har till 1500 på mig innan jag skrivit för mycket. Tänk vad mycket mer kunskap man kan få ner på 900 ord! Och ännu mer förvånande, tänk att jag sitter inne med så mycket kunskap! Det har jag aldrig trott om mig själv. Så ja, jag ska hoppa runt lite. Försöka smälta min duktighet och skriva lite till.

Inga kommentarer: