lördag 28 mars 2009

Nu är jag en aning trött på hemtentor. Riktigt supertrött. En är inlämnad, en kvar. Denna är hemsk. Sju sidor text borde minst skrivas på hm, ja nu är det ju mindre än två dygn kvar. En halv sida är skriven. Jag är nöjd med det jag skrivit, so far. Men hur ska jag få fram resten av texten? Var i mitt huvud gömmer sig all den kunskap jag behöver? Och framför allt, var är alla orden som fyller ut en text? Någon som kan några riktigt långa ord som man kan använda jätteofta? Jätte, kanske är ett bra ord, det kan man lägga till överallt. Jättestor, jätteliten (???), jättesöt, jättegullig, jättestat, jättetotalitär, jättedemokrati, jätteutländsk, jättefungerande, jätteliberal, jätteproportionellt jätteval. Nej, kanske inte att det är en riktigt bra idé. Men om det inte finns en bättre kommer jag absolut jättegöra det. Eller finns det ett längre ord som funkar bättre?

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha. Klart man kan säga jätteproportioneligt jätteval. Fruktansvärt bra förklarat.