tisdag 20 oktober 2009

Jag är en liten aningens lycklig idag. Mest trött men lite lycklig. Fick tillbaka tentan idag. Den hade jag klarat alldeles utmärkt. Det var inte otippat från början, men det känns bra att veta om det.
Jag fick beröm för min intervjuteknik och min användning av verb. Sen blev jag jätteallergisk och somnade på genomgången. Det var helt självklart att det skulle hända.
Så nu har jag inte alls någon ork kvar. Hade tänkt att städa. Hade tänkt att plugga. Hade tänkt tänka. Men nu orkar jag knappast trycka ner tangenter. Städningen får bli i morgon. Pluggandet också. Eller så kanske jag kan komma igång med lite pluggande på internet om en stund. Jag får helt enkelt se. Tänkandet är inte att tänka på. Min hjärna är ett under av kemiska reaktioner som kan slås ur spel.
Men det är ju lite lycka i det också.

Inga kommentarer: